#Kelab Blogger Ben Ashaari

RECENT COMMENTS

Tuesday 14 January 2014

Planning

Ape Plan???
Lebih kurang 4 bulan lagi aku akan mendirikan rumahtangga..bersediakah aku untuk memikul tanggungjawab itu...Yaaa, mungkin masih di dalam persediaan lagi..

Arr tension sungguh minggu ini..Ape plan ehh this weekend...ingat nak beli hantaran di Nilai.. Tapi alang-alang ingin ke Nilai, ape kata aku panjangkan langkah ke Port Dickson dlu..Wahh, giler laut aku nih..Habislah sunburn muka ku ini...Emm dah itu je cara aku nak beriadah...Hentam sajelah labu...

So, memang terbaekk la nak pi..saat ni pulak dah nak dekat gaji..So, melaram la jgk..Hehe..

Okeyla..Tu je plan aku utk minggu nih.. Plan akan datang sedang di dalam perancangan...
Ingin ke laut jugakkk...Wahhhh btol la...aku dah giler laut..Tapi, tak salah kan...


Daaaa...Next!

No comments:

Post a Comment

Anda juga meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...